Pages

Thursday, February 2, 2012

වස්සානයට අත වනලා

වස්සානයට අත  වනලා  ඉමු මඟ බලන් උද්‍යානයක කෙලවරට වී
ඔබ ඈතින් ඉදන් ඉන්නවද රත්තරං මං ගාවින්ම උණුහුම නොදී....

හාදු දෙන වැස්සේ දේදුන්න අස්සේ අපි පා වෙමුද තුරුළටම වී
ඔබේ ඇස් අස්සේ මං මාව දැක්කේ සංසාරයම මම නුඹගෙ වී
තව ඈතින් ඉදන් ඉන්නවද රත්තරං සංසාරයම මෙය මට නොදී....

වස්සානයට අත  වනලා ඉමු....

වැට කඬුලු අස්සේ මල් පිපුණු බිස්සේ අපි හැංගෙමුද උණුහුමට වී
සමනලු පස්සේ දුව පැනපු කාලේ දැන් මට දෙන්න නුඹ මගෙම වී
ඇයි ඈතින් ඉදන් ඔය තරන් රත්තරං මං ආවොත්ද නුඹ මට හිමී....

වස්සානයට අත  වනලා ඉමු මඟ බලන් උද්‍යානයක කෙලවරට වී
ඔබ ඈතින් ඉදන් ඉන්නවද රත්තරං මං ගාවින්ම උණුහුම නොදී 
වස්සානයට අත වනල ඉමු මඟ බලන් උද්‍යානයක කෙලවරට වී
ඔබ ඈතින් ඉදන් ඉන්නෙ ඇයි රත්තරං මං ගාවින්ම උණුහුම නොදී....



http://ananmanan.lk/free_sinhala_mp3/download_sinhala_mp3.php?id=1718

1 comment:

  1. වස්සානයට අත වනලා ඉමු මඟ බලන් උද්‍යානයක කෙලවරට වී
    ඔබ ඈතින් ඉදන් ඉන්නවද රත්තරං මං ගාවින්ම උණුහුම නොදී....

    ReplyDelete